Sztuczna inteligencja jest już dostępna w Amazon – internetowy asystent Rufus pomoże użytkownikom w zakupach

Amazon wprowadził nowego asystenta zakupów AI o nazwie Rufus.

Narzędzie zostało zaprojektowane, aby pomóc użytkownikom znaleźć i kupić towary. Klienci wpisują lub wypowiadają pytanie w pasku wyszukiwania aplikacji mobilnej Amazon, a na dole ekranu pojawia się okno czatu.

Użytkownicy mogą zadawać pytania konwersacyjne, takie jak “Jaka jest różnica między butami do biegania po szlakach i drogach?” lub “Porównaj ekspresy do kawy przelewowe i przelewowe”.

“Rufus ułatwia klientom znajdowanie i odkrywanie najlepszych produktów spełniających ich potrzeby” – powiedział Amazon w poście na blogu.

Aby odpowiedzieć na pytania, Rufus korzysta z katalogu produktów Amazon, opinii klientów i często zadawanych pytań, a także informacji z całej sieci.

Amazon testuje obecnie tę funkcję na niewielkiej liczbie użytkowników w USA. Firma zamierza wprowadzić ją w całym kraju w nadchodzących tygodniach.

Source gagadget
You might also like
Comments
Loading...

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej