Tesla wprowadziła zaktualizowaną kierownicę

Tesla prezentuje zaktualizowaną wersję swojej kontrowersyjnej kierownicy, która obiecuje nie tylko lepszą jakość i solidniejsze materiały, ale także znaczące zmiany w umiejscowieniu przycisku sygnału.

W mediach społecznościowych opublikowano zdjęcie nowej kierownicy, które pokazuje, że przycisk sygnału znajduje się teraz pośrodku, tak jak powinien. Szwy wyglądają na solidniejsze, a ogólna konstrukcja jest zgodna z wysokim poziomem samochodów Tesla klasy “premium”. Według tych, którzy już ocenili nową kierownicę, została ona zaprojektowana tak, aby wytrzymać bardziej intensywne użytkowanie.

Jest to znacząca poprawa, biorąc pod uwagę, że wcześniej właściciele skarżyli się na przedwczesne zużycie kierownicy, gdy wykończenie zaczęło się łuszczyć po 6440 km.

Ponadto przeprojektowano system aktywacji klaksonu. Wcześniej do tego celu służył przycisk pojemności, który często był uruchamiany przypadkowo. Właściciele Tesli zasugerowali przeniesienie przycisku klaksonu z powodu złego umiejscowienia. Dyrektor generalny Elon Musk przyznał, że problem występuje i powiedział, że aktualizacja oprogramowania pozwoli na aktywację sygnału poprzez naciśnięcie prawej strony kierownicy. Wygląda na to, że podobne zmiany wprowadzono w tradycyjnej okrągłej kierownicy, która jest standardem we wszystkich modelach.

Przypomnijmy, że kierownica jest teraz oferowana jako opcjonalny dodatek za 1000 USD dla Modelu S i Modelu X, w tym wersji Plaid.

Tesla po raz pierwszy ogłosiła ulepszoną kierownicę w lipcu 2023 r., kiedy to pracownik firmy poinformował, że klienci powinni poczekać z wymianą wadliwych kierownic do czasu udostępnienia zaktualizowanej wersji z ulepszonymi materiałami. Chociaż pierwotny harmonogram był nieprawidłowy, Tesla ostatecznie wprowadziła trwalszą wersję z tradycyjnym przyciskiem klaksonu.

Poprawa jakości produktów, nawet w niewielkim stopniu, to wielki krok ze strony Tesli. Nie wszystkie problemy można rozwiązać poprzez aktualizację oprogramowania, a często to właśnie najmniejsze wady mogą odciągnąć konsumentów od marki. Kierownica jest pierwszą rzeczą, z którą kierowca styka się po wejściu do samochodu i powinna odzwierciedlać jego wartość. Przy cenie 80 000 USD lub więcej za Model S lub Model X, każdy szczegół w nich musi być premium. Miejmy nadzieję, że nowe materiały stworzą poczucie jakości i trwałości, jakich oczekuje się od produktów Tesli.

Source uamotors
You might also like
Comments
Loading...

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej