LinkedIn eksperymentuje z kanałem wideo podobnym do TikTok

LinkedIn, popularna sieć społecznościowa dla profesjonalistów, wprowadza nowy krótki kanał wideo, który przypomina format TikTok.

Co już wiadomo?

LinkedIn dołącza do grona popularnych platform, które uruchamiają własne krótkie kanały wideo w odpowiedzi na rosnącą popularność TikTok. To posunięcie wpisuje LinkedIn w trend, który obejmuje takie platformy jak Instagram, YouTube, Snapchat i Netflix.

Dyrektor ds. strategii w agencji McKinney Influence zbadał tę innowację. Opublikował on krótki przegląd na LinkedIn, pokazując nowy kanał, który pojawił się na pasku nawigacyjnym aplikacji w nowej karcie Wideo. Po kliknięciu przycisku Wideo użytkownik zostaje przeniesiony do pionowego kanału krótkich filmów, które można szybko przewijać. W tym kanale użytkownicy mogą wyrażać swoje wrażenia poprzez polubienie, komentowanie lub udostępnianie treści innym.

Ta nowa funkcja koncentruje się na karierze i rozwoju zawodowym. Treści będą koncentrować się na potrzebach społeczności zawodowej, co może być ważne dla użytkowników LinkedIn. Firma należąca do Microsoftu zauważa, że filmy wideo stają się coraz bardziej popularnym formatem uczenia się od profesjonalistów i ekspertów. Dlatego też nowy kanał ma na celu zapewnienie użytkownikom dostępu do odpowiednich treści wideo.

Funkcja ta jest wciąż w fazie wczesnych testów i jest dostępna tylko dla ograniczonej liczby użytkowników, ale może otworzyć nowe możliwości dla twórców treści. W szczególności będą mieli okazję podzielić się swoimi radami i doświadczeniem w zakresie rozwoju kariery i rozwoju zawodowego z publicznością LinkedIn. Może to pomóc im w budowaniu marki i zwiększeniu liczby odbiorców. Możliwe jest również, że LinkedIn może w przyszłości zarabiać na tej funkcji, motywując w ten sposób twórców do tworzenia i publikowania treści na swojej platformie.

Source gagadget
You might also like
Comments
Loading...

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej