Apple testuje nowe podejście do cen w App Store: którzy użytkownicy mogą liczyć na zniżki
Apple rozpoczęło pilotaż nowej funkcji App Store o nazwie “ceny warunkowe”. Oczekuje się, że pomoże to deweloperom przyciągnąć klientów tańszymi subskrypcjami opartymi na innych zakupach.
Warunkowy model cenowy pozwoli deweloperom oferować zniżki klientom, którzy posiadają już subskrypcje innych usług, niezależnie od tego, czy są to ich własne aplikacje, czy też aplikacje partnerów uczestniczących w programie. Testy rozpoczynają się od wybranej grupy uczestników, a następnie w nadchodzących miesiącach funkcja zostanie rozszerzona na większą liczbę deweloperów.
“Ceny warunkowe dla subskrypcji w App Store to nowa funkcja, która pomaga przyciągnąć i zatrzymać subskrybentów – pozwala dać klientom zniżkę na subskrypcję, jeśli aktywnie subskrybują inną subskrypcję” – powiedział Apple w oświadczeniu. “Może być używany do subskrypcji od jednego dewelopera lub dwóch różnych deweloperów”.
Apple wyjaśnił ponadto, że te kompleksowe rabaty będą dobrze widoczne dla klientów zarówno w App Store, jak i “w pozaplatformowych kanałach marketingowych”, aby mogli łatwo znaleźć i wykorzystać korzyści.