LinkedIn dodaje gry do sieci społecznościowej, aby zachęcić użytkowników do spędzania więcej czasu na platformie

LinkedIn, sieć społecznościowa należąca do Microsoftu, jest znana jako platforma dla osób pragnących budować kontakty i zdobywać wiedzę w celach zawodowych, a także rekrutacyjnych. Teraz okazało się, że LinkedIn pracuje nad nową funkcjonalnością, która jest zupełnie niezwiązana z pracą.

Według TechCrunch, praca LinkedIn nad grami rozpoczęła się na tej samej fali “uzależnienia od łamigłówek”, która pomogła prostym grom, takim jak Wordle, stać się wirusowymi i przyciągnąć miliony graczy. Pierwsze trzy projekty sieci społecznościowej to gry o nazwach Queens, Inference i Crossclimb.

Badacze aplikacji zaczęli znajdować kod wskazujący na te gry na LinkedIn. Jeden z nich, Nima Ouji, powiedział, że jednym z pomysłów, z którymi LinkedIn wydaje się eksperymentować, jest to, że oceny graczy będą organizowane według lokalizacji pracy, a firmy będą “uszeregowane” według tych ocen.

Rzecznik LinkedIn potwierdził, że firma pracuje nad grami, ale powiedział, że data premiery nie została jeszcze ustalona.

“Zastanawiamy się nad dodaniem gier logicznych do LinkedIn, aby odblokować trochę zabawy, pogłębić relacje i, miejmy nadzieję, stworzyć okazje do rozmów. Bądź na bieżąco, aby dowiedzieć się więcej!” – powiedział rzecznik prasowy firmy.

Rzecznik dodał, że obrazy udostępnione przez badacza na X (Twitter) nie są ostatecznymi wersjami.

Właściciel LinkedIn, Microsoft, jest gigantem w branży gier. Dział gier, który obejmuje Xbox, Activision Blizzard i ZeniMax, wygenerował w ubiegłym kwartale 7,1 miliarda dolarów przychodów, po raz pierwszy przewyższając przychody Windows. Sieć społecznościowa ma około 1 miliona użytkowników.

Rzecznik LinkedIn odmówił odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób lub czy Microsoft jest zaangażowany w projekt gier LinkedIn.

Według doniesień, inne firmy, które postawiły na gry, miały mieszane wyniki. Facebook, największa sieć społecznościowa na świecie, od wielu lat jest główną siłą napędową gier społecznościowych. Jednak w 2022 r. firma zamknęła swoją oddzielną aplikację do gier ze względu na spadającą popularność: obecnie koncentruje się znacznie bardziej na rzeczywistości mieszanej i swojej działalności Meta Quest.

Na przestrzeni lat LinkedIn wypróbował wiele różnych nowych funkcji, aby zwiększyć sposób i liczbę osób korzystających z jego platformy. Narzędzia te obejmują edukację online i rozwój zawodowy, publikowanie i publikowanie wiadomości, a także korzystanie z większej liczby narzędzi wideo oraz zaangażowanie twórców i liderów myśli.

Wcześniej Artem Zhmursky, QA Tech Lead, zapytał na LinkedIn, czy ukraińscy specjaliści IT są zadowoleni z profesjonalnej sieci społecznościowej. Zachęcał użytkowników do pisania swoich wrażeń z korzystania z sieci społecznościowej. Post otrzymał ponad 200 reakcji, a w prawie 100 komentarzach specjaliści IT wyrazili swoje niezadowolenie z rozwoju Microsoftu.

Source dev.ua
You might also like
Comments
Loading...

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej