LinkedIn eksperymentuje z nowym narzędziem – sztuczną inteligencją do tworzenia treści i zwiększania liczby obserwujących.
Sieć społecznościowa LinkedIn uruchomiła test subskrypcji LinkedIn Premium Company Page, która będzie oferować sztuczną inteligencję do pisania i narzędzia do zwiększania liczby subskrybentów za 99 USD.
Subskrypcja jest przeznaczona dla małych i średnich firm.
Na wyłączność: LinkedIn testuje nowy produkt subskrypcyjny, który zapewniłby firmom ulepszoną stronę z funkcjami treści AI, nowymi narzędziami do zwiększania liczby obserwujących i innymi korzyściami za potencjalną cenę 99 USD miesięcznie. https://t.co/Su9atlp0IB
– TechCrunch (@TechCrunch) 17 kwietnia 2024 r.
LinledIn zaczął publikować informacje o nowej funkcjonalności około tydzień temu.
Miesięczna subskrypcja będzie kosztować 99,99 USD, a roczna 839,88 USD.
W związku z tym za sto dolarów użytkownicy otrzymują:
- niestandardowe przyciski wezwania do działania (CTA);
- możliwość sprawdzenia, kto odwiedził stronę (o ile nie zmienił ustawień prywatności). Osoby te można następnie zaprosić do śledzenia strony,
- niezależnie od poziomu kontaktu;
- Asystent AI, który pomoże Ci ulepszyć Twoje posty.
Warto zauważyć, że usługi premium to dość duży biznes dla firmy.
LinledIn również go posiada:
- Premium Career – dla osób poszukujących pracy;
- Premium Business dla analityki biznesowej;
- Sales Navigator dla działów sprzedaży;
- Poziomy rekrutacyjne do wyszukiwania i zatrudniania talentów;
- LinkedIn Learning dla rozwoju zawodowego.
W marcu firma ogłosiła, że w 2023 r. liczba subskrypcji użytkowników Premium wzrosła o 25% rok do roku do 1,7 mld USD. W sumie firma zarobiła w tym roku 15 miliardów dolarów, z czego 7 miliardów dolarów pochodziło z działalności rekrutacyjnej.
Dla przypomnienia, niedawno okazało się, że LinkedIn planuje dodać do swojej platformy filmy w stylu TikTok.