Sztuczna inteligencja jest już dostępna w Amazon – internetowy asystent Rufus pomoże użytkownikom w zakupach
Amazon wprowadził nowego asystenta zakupów AI o nazwie Rufus.
Narzędzie zostało zaprojektowane, aby pomóc użytkownikom znaleźć i kupić towary. Klienci wpisują lub wypowiadają pytanie w pasku wyszukiwania aplikacji mobilnej Amazon, a na dole ekranu pojawia się okno czatu.
Użytkownicy mogą zadawać pytania konwersacyjne, takie jak “Jaka jest różnica między butami do biegania po szlakach i drogach?” lub “Porównaj ekspresy do kawy przelewowe i przelewowe”.
“Rufus ułatwia klientom znajdowanie i odkrywanie najlepszych produktów spełniających ich potrzeby” – powiedział Amazon w poście na blogu.
Aby odpowiedzieć na pytania, Rufus korzysta z katalogu produktów Amazon, opinii klientów i często zadawanych pytań, a także informacji z całej sieci.
Amazon testuje obecnie tę funkcję na niewielkiej liczbie użytkowników w USA. Firma zamierza wprowadzić ją w całym kraju w nadchodzących tygodniach.