Telegram otwiera nowe możliwości monetyzacji dla właścicieli kanałów
Została wydana duża aktualizacja Telegrama. Najważniejszą innowacją jest wykorzystanie monetyzacji. Teraz właściciele kanałów publicznych z widownią wynoszącą co najmniej 1000 subskrybentów mogą otrzymywać 50% przychodów z reklam wyświetlanych na ich kanale – będą one wypłacane w toncoinach. Nagrody w ramach programu monetyzacji można wypłacić bez prowizji.
To dobra wiadomość, ale zła jest taka, że monetyzacja nie jest dostępna dla kanałów z Ukrainy. Oprócz naszego kraju, funkcja ta nie będzie dostępna dla użytkowników platformy z Izraela, Palestyny i Rosji.
Inne innowacje:
- Użytkownicy mogą teraz określić datę urodzenia w swoich profilach;
- Posiadacze kont biznesowych mogą określić adres biura i godziny otwarcia;
- W przypadku konta biznesowego można skonfigurować automatyczne powiadomienia dla okresów poza godzinami pracy lub świąt;
- Chatboty mogą być teraz połączone z kontem biznesowym.