Monobank doznał awarii na dużą skalę
Monobank poniósł porażkę na dużą skalę. Klienci skarżą się, że nie mogą zalogować się do aplikacji
W dniu 1 kwietnia wirtualny bank monobanku doświadczył awarii w godzinach popołudniowych. Użytkownicy mieli problemy z autoryzacją i przelewaniem środków na inną kartę.
Informację o awarii o 13:43 potwierdził współwłaściciel Oleg Gorokhovsky.
“Trochę spadliśmy. Przepraszamy” – napisał, nie precyzując przyczyny problemów ani prawdopodobnych ram czasowych wznowienia prac.
W szczególności niektórzy użytkownicy otrzymują komunikat o błędzie podczas próby uruchomienia aplikacji, podczas gdy inni muszą pobrać historię transakcji na marzec.
W styczniu 2024 r. Monobank został dotknięty falą ataków hakerskich. W tym czasie bank stwierdził, że ataki DDoS na systemy instytucji finansowej były niemal ciągłe. Doprowadziło to do nieprawidłowego działania aplikacji mobilnej.