Aplikacja Monobank uległa awarii

We wtorek, 9 stycznia, w aplikacji mobilnej Monobanku wystąpiła awaria techniczna.
Zostało to zgłoszone przez Espresso.

Rano użytkownicy zauważyli, że gdy próbowali skorzystać z usługi przechowywania danych banku, po długim pobieraniu pojawiał się błąd: “Request failed: gateway timed out (504)”. Jednocześnie nie ma problemów z przelewami między kartami.

Oleg Gorokhovsky, współzałożyciel banku, potwierdził awarię techniczną.

“Trochę się załamaliśmy. Naprawiamy to. Przepraszamy”, napisał na Telegramie.

Według Gorokhovsky’ego, od 08:43 trwają prace konserwatorskie.

.12 grudnia ukraiński bank mobilny Monobank padł ofiarą zmasowanego ataku DDoS. Założyciele zapewnili, że wszystko jest pod kontrolą. Cyberatak został odparty.

Source espreso
You might also like
Comments
Loading...

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej