Instagram pożycza od YouTube funkcję, której wiele osób nie lubi

Reklama jest największym źródłem przychodów Meta, więc firma planuje uczynić ją jeszcze bardziej inwazyjną na Instagramie.

Jak wynika z postów w mediach społecznościowych, użytkownicy Instagrama zaczęli zauważać nowy rodzaj reklam w aplikacji, których, podobnie jak w przypadku YouTube, nie można od razu pominąć – trzeba obejrzeć kilka sekund filmu, zanim przejdzie się do zwykłej treści.

W poście na Reddicie użytkownicy wyjaśnili, że jeśli klikniesz ikonę informacji obok reklamy, pojawi się komunikat:

“Widzisz przerwę na reklamę. To nowy sposób wyświetlania reklam na Instagramie. Czasami może być konieczne przejrzenie reklamy przed kontynuowaniem oglądania”.

Rzecznik Meta powiedział TechCrunchowi, że firma regularnie “testuje formaty, które mogą przynieść korzyści reklamodawcom” i “przekaże aktualizacje”, jeśli testy te doprowadzą do “jakichkolwiek oficjalnych zmian w produkcie”.

Pryklad novykh “przerwy reklamowe” w Instagramie

Meta nie sprecyzowała jednak, czy testy są przeprowadzane na całym świecie i czy dotyczą osobno Reels i Stories.

Wcześniej w Europie Meta oferowała płatną subskrypcję, która pozwalała jej pozbyć się dużej liczby reklam na swoich platformach za pieniądze.

Source itc
You might also like
Comments
Loading...

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej