“Nova Poshta anuluje płatności za spedycję przesyłek na Ukrainie
Nova Poshta anulowała płatność za spedycję przez Ukrainę dla paczek, które są nadal w tranzycie.
Zostało to zgłoszone przez Nova Poshta.
Usługa spedycyjna będzie bezpłatna, jeśli przesyłka nie została jeszcze dostarczona do miejsca docelowego – placówki pocztowej, paczkomatu lub przekazana kurierowi w celu dostarczenia pod wskazany adres.
Umożliwiliśmy naszym klientom odbieranie paczek dokładnie tam, gdzie jest to dla nich wygodne i nie przepłacanie za dostawę, jeśli omyłkowo wprowadzili zły adres odbiorcy lub zmienili miejsce odbioru. Zdecydowaliśmy, że nasi klienci nie powinni za to płacić, więc teraz usługa spedycyjna dla paczek, które są nadal w tranzycie, jest bezpłatna.
Yulia Kolesnyk, dyrektor ds. rozwoju obsługi klienta w Nova Poshta
Możesz przekierować paczkę Nova Poshta, która jest w drodze, bez płacenia:
- z oddziału/poczty/adresu do oddziału/poczty;
- w przypadku przesłania na inny adres należy uiścić opłatę za przesyłkę kurierską.
Spedycję można zamówić za pośrednictwem aplikacji mobilnej Nova Poshta lub biura biznesowego na stronie internetowej.
Jak skonfigurować przekierowanie w aplikacji Nova Poshta:
- wybierz element, który ma zostać przekazany;
- wybierz usługę “Przekazywanie połączeń”;
- wprowadź szczegóły nowej lokalizacji dostawy;
- kliknij “Zmień lokalizację dostawy”.
W przypadku zmiany miejsca odbioru po dotarciu paczki lub przekazaniu jej kurierowi w celu doręczenia, opłata za doręczenie zostanie naliczona jak za nową przesyłkę.
Wcześniej usługa spedycyjna Nova Poshta była bezpłatna tylko w obrębie miasta.